ul. Boh.Warszawy 40 lok 2L 1a | 70-342 Szczecin | tel: 661118656 | e-mail: machalskak@wp.pl

Zwroty i reklamacje

 ZWROTY I REKLAMACJE

Jeżeli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Wyjątek stanowią produkty z wyprzedaży !!! nie podlagają wymianie ani zwrotom !!!

Od umowy możesz odstąpić, skłądając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez przesłanie na adres email:machalskak@wp.pl ,  sms na numer 661118656

Zwracaną rzecz należy zwrócić na adres : Sklep Femeni.pl ul.Boh Warszawy 40  lokal 2 L1 ,Galeria Nowy Turzyn, 70-342 Szczecin, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Nie odbieram zwrotów z paczkomatów i orlen paczek

Bieg czternastodniowego terminu odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia wejscia w jej posiadanie( dostarczenia przez kuriera, odbioru w punkcie).

zwroty po terminie nie będą uwzględniane. 

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach objętych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania od Ciebie zwróconych przedmiotów.Warunkiem jest odesłanie oryginału paragonu i numeru konta do zwrotu środków .

 Zwracany produkt musi być czysty, bez znamion użytkowania, posiadać metkę i oryginalne nie uszkodzone  opakowanie.

„W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego” albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami”)

  REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamacje neleży  złożyć niezwłocznie na adres e-mail :machalskak@wp.pl 

Reklamowany towar odesłać na adres Femeni.pl ul. Boh Warszawy 40 lok 2L1 a , 70-342 Szczecin z dopiskiem reklamacja.W związku z istotną  wadą możesz żądać 

- wymiany na rzecz wolną od wad

- usunięcia wady

lub złożyć oświadczenie o :

- obniżenie ceny

- odstąpienie od umowy- w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwuch lat od dnia wydania rzeczy.

ROZPATRZENIE TWOJEJ REKLAMACJI NASTĄPI W CIĄGU 14 DNI OD OTRZYMANIA PRZEZ NAS TWOJEGO ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl