Zwroty i reklamacje

 ZWROTY I REKLAMACJE

Jeżeli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, skłądając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez przesłanie na adres email: sklep@femeni.pl lub sms na numer 661118656

Zwracaną rzecz należy zwrócić na adres : Sklep Femeni.pl ul. Zeusa 43 , 72-006 Mierzyn, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Bieg czternastodniowego terminu odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia wejscia w jej posiadanie( dostarczenia przez kuriera, odbioru w punkcie).

Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach objętych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania od Ciebie zwróconych przedmiotów.Warunkiem jest odesłanie oryginału paragonu .

 Zwracany produkt musi być czysty, bez znamion użytkowania, posiadać metkę.

„W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego” albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami”)

 REKLAMACJE

W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamacje neleży  złożyć niezwłocznie na adres e-mail :sklep@femeni.pl lub drogą pocztową na adres Femeni.pl ul. Zeusa 43 72-006 Mierzyn

Reklamowany towar odesłać na adres Femeni.pl ul Zeusa 43 , 72-006 Mierzyn

W związku z istotną  wadą możesz żądać 

- wymiany na rzecz wolną od wad

- usunięcia wady

lub złożyć oświadczenie o :

- obniżenie ceny

- odstąpienie od umowy- w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwuch lat od dnia wydania rzeczy.

ROZPATRZENIE TWOJEJ REKLAMACJI NASTĄPI W CIĄGU 14 DNI OD OTRZYMANIA PRZEZ NAS TWOJEGO ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO.

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium